vildastarstable

Alla inlägg under november 2013

Av Vilda Mountaindawn - 30 november 2013 09:39

gör juluppdrag nu.skulle hämta en julgran.... vad fail det blev .... :D  

Av Vilda Mountaindawn - 15 november 2013 14:44

träffa en vän:) som gick med i min klubb  

Av Vilda Mountaindawn - 15 november 2013 13:18

         Detta är Ministar som jag kommer berätta om nu:

Namn:Ministar

Kallas:star

Ålder:4 år

Kön:sto

Ras:shetlandsponny

tävlar i:inget enså länge.

Personligheter:Envis i stallet när man ska ta ut henne i hagen på morgonen om hon inte har ätit upp.Snäll.Kelig

Bra på att:få uppmärksamhet och kasta av mig.

Historia:Star föddes ute i det vilda.Fri som fågeln flyger.Hon levde ute i det fria i två år fördå blev hon fångad.Dom satte henne på en båt raka vägen till jorvik och hamnade på jorvik stallet.Där inred dom hene och sen täjmde henne.Sedan såldes hon till Moorland stallet.Till hon blev fyra då såldes hon till fort pinta på en sälj båt där hon blev köpt av vilda.där är hon ännu nu.

Av Vilda Mountaindawn - 15 november 2013 12:38

Skulle hjälpa till borgmästaren med att ta ut trakton ut ur sgb....        ...men på nåt set gick rämmarna av och gold tog mig med och galloperade som en galning.gick inte så bra...    

Av Vilda Mountaindawn - 15 november 2013 11:05

          Detta är den stolta hingsten Jadeknight han är min börjar häst.Här kommer lite info om honom:

Namn:Jadekinght

Kallas:Knight

Ålder:8 år

Kön:hingst

Tävlar i:Gallop mest men också hoppning

Ras:jorviskt Varmblod

Personligheter:Han är en lugn och fin häst men ändå kan han vara lite "hingst"aktig.Han älskar att stegra och gallopera.Han är väldigt lugn när man sköter om honom i stallet.

Status:börjar hästen

Historia:Jadeknight föddes i amerika med bra stamtavla men när han vart åring precis nnan han såldes såg han hans gamla ägare slå hans mamma till döds.men han såldes til ett slags årings hem och där trivdes han.Men alla åringar där var tvungna att säljas när dom var två.Så det blev han,såld ennu en gång.Han hamna på en ridskola ända tills han blev fem då säljde de honom till jorvik stallet.Men där bet han bara alla som skulle rida honom så han såldes till moorlands stallet där han var tills han vart sju då började vilda ta hand om honom oh till sist köpte hon honom.

Av Vilda Mountaindawn - 15 november 2013 09:40

Var ute och red med knight när jag träffade en kompis:) en snäll en =)  

Av Vilda Mountaindawn - 14 november 2013 21:33

Skulle ut ch rida med icewhisper men hon ville inte ut ur boxen :)  

Av Vilda Mountaindawn - 14 november 2013 17:03

Hejsan!Jag är ny med här bloggandet.Jag har gort försökt förut med att starta en blogg men det har ej gått så bra...Men nu har det gått bra så hoppas det går bra tills ja jag inte vill ha bloggen längre men min blogg kommer handla om min gubbe på star stable där heter jag Vilda Mounttaindawn med mina hästar då.så hoppas ni kommer gilla den :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej Mitt namn är vilda Mountaindawn i spelet sso men kallas för Tacon :3 Jag är 11 år och älskar Manga! Detta var lite om mig! :3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket kön har din första häst?
 Hingst
 sto
 valack

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards