vildastarstable

Alla inlägg under december 2014

Av Vilda Mountaindawn - 31 december 2014 23:11

 Ha ett gott nytt år alla!    

Här kommer lite bilder :3

 

   

Aja Gott nytt! <3

SES!

MVH

 

Av Vilda Mountaindawn - 28 december 2014 09:52

Hejsan!Jag VET dålig bloggning!!!! MEN det har u varit jul och så.....så det är bara att acceptera XD

Dessutom tappade jag en tand igår (mycke stolt) och...är ganska ledsen för min kompis Lingon säger att hon ska sluta...i SSO!! ;_;

 

Liten bild på mig och min fina prinsessa!  

Aja nu är jag tbx! :3

SES!

MVH

 

Av Vilda Mountaindawn - 22 december 2014 11:45

Nu är tydligen sso nere igen....suck...bara titta vad som kom när jag försökte spela!

 

Denna person igen och så stog det: din server är för tillfället inte tillgänglig.

Så jag kollade nyheterna.....inget....

Sen deras Facebook och där stog det:

SUPRISE!Det är uppdatreing IDAG!Eftersom jul och nyår infaller på en onsdag i år innebär det att denna veckans samt nästa veckas uppdatering sker på måndagar istället!

Detta gjorde mitt humör gladare :3

SES!

MVH

 

Av Vilda Mountaindawn - 21 december 2014 16:27

Ännu en beställd redigering av:Nova!

Så här är bilden!

 

Hoppas du gillar den! :3

SES!

MVH

 

Av Vilda Mountaindawn - 21 december 2014 13:59

Heej! Dags att blogga igen!Rollade lite förut och så frågade jag om nån ville ha en redigering....Och det var det en som ville :3Så här är den!

 

Varsågod Sabina Lightningknight!  

Hoppas den vart fin! :3

SES!

MVH

 

Av Vilda Mountaindawn - 20 december 2014 10:36

Nu är sso TBX   Vad roligt! Det öppnade i går kväll klockan elva egentligen.Redigerar en ny Header så ha tålamod :3

Iallafall så måste man ju lägga ut lite på bloggen,Eller hur? :3 Dessutom ska Jag böra med en ny serie till Youtube!

   Men har varken bestämt vad den ska heta eller handla om så det kommer nog dröja ett tag!

Dessutom så är det ju snö också i starstable! Kul  

 

En bild på sötis Knight  

Kanske lägger ut ett till inlägg senare,vi får se! SES!

P.S Ny logga ^^

 

Av Vilda Mountaindawn - 19 december 2014 12:01

Jaha,nu är sso nere igen! :( usch vad tråkigt! Men! Det startar om ungefär två till tre timmar! :D

Jaja XD  

Hitta en skeit gammal bild XD

Jaja! SES! XD

 

Presentation


Heej Mitt namn är vilda Mountaindawn i spelet sso men kallas för Tacon :3 Jag är 11 år och älskar Manga! Detta var lite om mig! :3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket kön har din första häst?
 Hingst
 sto
 valack

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards